Acasa Social Netflix pune capăt partajării de parole: Schimbare majoră care va afecta milioane de utilizatori!

Netflix pune capăt partajării de parole: Schimbare majoră care va afecta milioane de utilizatori!

de Prahova Biz

Netflix a confirmat oficial că va implementa măsuri pentru a preveni partajarea de parole între mai multe gospodării pe majoritatea piețelor sale, inclusiv în România. Compania a declarat că un cont Netflix este destinat utilizării într-o singură locuință, iar toți cei care locuiesc acolo pot folosi serviciul oriunde s-ar afla.

Netflix a introdus funcții noi, cum ar fi „Transfer de profil” și „Gestionarea accesului și a dispozitivelor”. Funcția „Transferă un profil” permite utilizatorilor să își mute profilul pe un abonament nou, în timp ce „Achiziționează un extra abonat” permite partajarea contului cu cineva care nu locuiește cu titularul abonamentului pentru un cost suplimentar de 2,90 EUR/lună.

Această măsură cu taxă suplimentară a fost deja testată în Canada, Noua Zeelandă, Portugalia și Spania. În aceste țări, clienții pot adăuga un cont pentru persoanele care nu locuiesc în aceeași locuință pentru un cost suplimentar.

Netflix estimează că peste 100 de milioane de persoane la nivel global folosesc un cont pentru care nu plătesc. Compania a anunțat că noile politici vor viza clienții săi din întreaga lume.

Netflix determină locuința titularului de cont pe baza locului în care acesta se uită la platformă de pe un televizor și pe baza IP-ului dispozitivului folosit. Adresa poate fi resetată folosind aplicația Netflix pe un televizor sau un dispozitiv conectat la un televizor.

În trecut, Netflix a fost deschis la ideea de partajare a parolei. Cu toate acestea, compania a început să testeze modalități de a pune capăt acestei practici în contextul unei concurențe tot mai mari din partea Disney, Amazon și Apple. Noua măsură privind partajarea parolelor vine după ce Netflix a încercat și alte modalități de a atrage noi clienți plătitori, cum ar fi introducerea unei opțiuni de abonament cu reclame și investiții masive în segmentul de jocuri video.

related posts