Deținătoarea brandului Allview (unul dintre jucătorii importanți de pe piața IT&C din România), compania Visual Fan S.R.L. a anunțat rezultate financiare foarte bune pentru anul 2019. Mai exact este vorba despre un rezultat de 86 milioane de lei pentru anul trecut, 2019, fiind în creștere cu aproximativ 14% față de anul 2018. Tot aceștia mai spun că pentru această creștere „vinovată” este noua strategie de dezvoltare numită „SMARTERS” și care a fost aplicată pe toate liniile de produse, pe un portofoliu extins, dar și pe creșterea vânzărilor de pe piețele externe.
De altfel profitul companiei a fost de circa 1,8 milioane de lei, o creștere cu 11%, iar veniturile au depășit mai bine de 86 de milioane de lei. De aceea s-a și înregistrat creșterea de 14% față de anul 2018. Printre cele mai importante proiecte ale anului 2019 se numără și lansarea noii generații de smartphone-uri Soul X6, dezvoltarea liniei de asamblare și intrarea pe piața de smart tv-uri cu sistem de operare Android TV și Google Assistant integrat. La toate acestea se mai adaugă și extinderea liniei de tablete interactive cu diagonale mari (17 inch) și introducerea unei noi game de notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm și sistem de operare Windows.
Tot la acest succes se raportează și vânzările înregistrate pe piețele externe, în creștere cu 58% față de anul 2018, valoarea acestora ajungând undeva pe la 5,3 milioane de lei. În ciuda pandemiei de Covid 19, compania Allview este încrezătoare în continua creștere, chiar dacă la început de an 2020 veniturile au avut o scădere de circa 5%. De altfel aceștia mai preconizează fapul că se va extinde gama de televizoare smart cu modelele 4K HDR, dar și a televizoarelor Smart Allview QLED vor duce la îndeplinire targetul de creștere până la finalul anului 2020. Mai mult decât atât General Manager Allview, Lucian Peticilă a declarat:
„Rezultatele financiare pozitive realizate de Allview în 2019 sunt o reușită și ne confirmă strategia adoptată, cu atât mai mult cu cât creșterea înregistrată s-a plasat peste nivelul estimărilor inițiale. În cei 15 ani de activitate, compania a dezvoltat continuu portofoliul de produse, deținând mereu un rol de pionierat la nivel local. Astfel, ne dorim să devenim lideri pe piața de Smart TV-uri cu Android TV și Google Assistant integrat.
La nivel global, s-a observat în ultimii ani o scădere pe piața tabletelor, iar din estimările de la finele lui 2019 se preconiza păstrarea aceluiași trend și pentru 2020. Sub contextul pandemic au apărut modificări ale tendințelor de consum, iar acum segmentul tabletelor se află în continuă creștere. Avantajul Allview este reprezentat de consecvența pe această grupă de produse, întrucât ne-am menținut permanent parteneriatele externe pentru a putea răspunde cerințelor pieței indiferent de direcțiile spre care ne îndreptăm. Chiar dacă în primul semestru al anului 2020, am înregistrat o scădere a vânzărilor, în principal datorită lockdown-ului, începând cu luna iulie am intrat pe un trend ascendant și avem toate motivele să credem că acesta se va menține până la final de an”.