Acasa Afaceri Leroy Merlin Ploiesti refuza garantia unui aparat de omorat insecte pe motiv ca acesta a omorat insectele, ceea ce a dus la defectiunea aparatului

Leroy Merlin Ploiesti refuza garantia unui aparat de omorat insecte pe motiv ca acesta a omorat insectele, ceea ce a dus la defectiunea aparatului

de Prahova Biz

Daca mi-ar fi povestit cineva intamplarea de mai sus, as fi spus ca nu are cum, ca ma minte si ca nu se poate intampla asa ceva in viata reala. Pe scurt, in urma cu o luna si jumatate, am luat un Insectocultor menit sa omoare insectele din foisor. Mai luasem unul de la Dedeman in urma cu mai bine de un an si pentru ca s-a ars lampa la el, am decis ca e destul de ieftin incat sa iau unul nou, urmand a lua o lampa noua pentru cel de la Dedeman cand am drum pe la ei.

Problema cu cel de la Leroy Merlin e ca nici nu a trecut o luna de zile si s-a ars lampa, motiv pentru care l-am dus la garantie, de fapt nici nu il duceam la garantie daca as fi gasit la ei in magazin de cumparat o noua lampa, ca e doar 12.79 lei la Dedeman si dureaza fix 5 minute sa o inlocuiesti. Era chiar mai ieftin decat 2 drumuri ca sa il duc si sa il iau de la garantie. Chiar daca a tinut doar o luna de zile, nu era o problema sa dau 12 lei si sa o repar singur, doar ca Dedeaman e tocmai in partea cealalta a orasului si mi-e tare incomod sa ajung acolo, mai ales de cand stau mai mult pe la Baicoi si trec des pe langa magazinul celor de la Leroy Merlin, care era si preferatul meu pana azi.

Ca sa intelegeti mai bine cum functioneaza un astfel de insectocultor, are 2 componente mari si late: o lampa UV menita sa atraga muste, tantari si fluturi de noapte si un fel de plasa formata din 2 sarme alaturate pe care e curent, astfel incat atunci cand o insecta se aseaza pe ea, o omoara prin electrocutare. Lampile UV se duc in 2-3 ani si trebuie inlocuite (stiu asta de la filtrele UV de la iaz), dar in niciun caz nu se ard dupa o luna de zile.

Miercurea trecuta am primit SMS ca sa ma duc sa ridic produsul si ma asteptam sa se fi inlocuit lampa si sa nu fie niciun fel de problema. Dar raspunsul primit de sotia mea (cand s-a dus sa ridice produsul) am crezut ca e pur si simplu spus la misto si ca nu e un motiv real, scris pe un document oficial primit din partea lor. „APARATUL A FOST VERIFICAT SI S-A CONSTATAT FAPTUL CA E PLIN DE INSECTE MOARTE SI PRAF, CEEA CE A DUS LA ARDEREA NEONULUI.” (Mentionez ca praful respectiv e tot in urma resturilor de insecte.)

Cu alte cuvinte, un aparat care e menit sa omoare insecte se strica de la insectele moarte si nu vorbim de cele care cad in capacul din partea de jos pe care l-am curatat in mod frecvent, ci de cele care raman pe firele de curent. Ma gandesc ca poate aparatul are o functie de autocuratare de care nu stiu eu, desi nu zice nimic de ea in manual, ca varianta in care trebuie sa demontez eu acest aparat ca sa il curat, adica sa ii scot suruburile si apoi sa existe chiar un motiv plauzibil de refuz al garantiei, nu mi se pare tocmai normal. Probabil o sa ziceti ca lampa e consumabila, ca doar scrie si pe certificatul de garantie asta, dar atunci nu inteleg de ce nu au inlocuit-o, imi cereau 12 lei pe o noua lampa si asta era, ca daca schimb eu lampa se cheama ca am umblat in aparat si adio garantie.

Urmand logica lor, ma astept ca aparatul de tuns iarba sa nu mai aiba garantie pentru ca era iarba pe discul cu care tai iarba, fierastraul electric sa aiba refuz de garantie pe motiv ca avea rumegus pe lama cu care tai si tot asa.

Mai jos o sa va prezint poze cu documentele, documente pe care o sa le anexez si catre protectia consumatorului sa vedem si ei ce zic. Data de pe bonul fiscal este 16.06.2020, iar data la care l-am dus eu la reparat, desi era deja ars de vreo 2 saptamani este 30.07.2020. Deci o luna si doua saptamani pana in momentul in care l-am dus la reparat, desi atunci cand stii ca ai 1-2 ani garanie si abia l-ai luat nu te grabesti prea tare ca poate te incadrezi in alea 30 de zile cand poti returna produsul inapoi.

Asa ca aveti grija cand cumparati de la Leroy Merlin, desi era magazinul meu preferat de acum incolo o sa il evit, imi pare rau ca trebuie sa fac asta, mai ales ca e singurul magazin de brico in care stiam cam toate rafturile si cand aveam nevoie de ceva, nu stateam sa alerg prin tot magazinul dupa ce am nevoie. Dar e Brico Depot vis-a-vis de ei si e tot in drumul meu si probabil dupa cateva drumuri ma prind si cum e cu asezarea categoriilor de produse si nu mi se va mai parea complicat.

related posts